niedziela, 15 października 2017

Niech jada!

 Czy juz dzisiaj klikniete? =>

Od kilku dni w Polsce trwa protest mlodych lekarzy, walcza o godne ich wyksztalcenia i odpowiedzialnej pracy zarobki. Przez kilka dni rzad nawet nie zauwazyl glodowki, pozniej klamliwie przedstawiano w mediach ich postulaty, zarzucajac wyolbrzymione zadania (rzondania). Opozycja pracowicie krytykuje ekipe rzadzaca, ze ta nie widzi problemu. Tylko... czy ci rezydenci sa zle oplacani dopiero od czasu, kiedy nastal pis? Czy wczesniej plawili sie w pieniadzach i dopiero obecna ekipa im je odebrala, a za poprzedniej mieli lepiej? Opozycja straszy, ze jesli nic sie nie zmieni, ci mlodzi i dobrze wyksztalceni ludzie, ktorzy znaja jezyki obce, w koncu zdecyduja sie na emigracje, zeby moc pracowac w lepszych warunkach za godna pensje.
- Niech jada! - padla odpowiedz niejakiej Hrynkiewicz, poslanki pisu. Ach, doprawdy? A kto bedzie leczyl chorych, tych mniej zamoznych, ktorych nie stac na prywatna opieke medyczna? Klecha? Rozancem?
Po raz kolejny rzad wykazal sie gigantyczna arogancja i pogarda w stosunku do spoleczenstwa. O ile jeszcze na poczatku kadencji starali sie co najmniej zachowac pozory, tak teraz leca po bandzie bez trzymanki, a ich pogarda jest calkiem jawna, nie kryja sie z traktowaniem wszystkich dokola, kto nie z nimi, jak bandy bezmozgowcow. Apogeum bylo stwierdzenie, ze w Smolensku zgineli lepsi i gorsi Polacy, jako odpowiedz na odmowe nazwania imieniem Jarugi-Nowackiej ronda w Slupsku. Ze nie wspomne o nierownym potraktowaniu rodzin ofiar tej katastrofy. Jedni plawia sie w milionowych odszkodowaniach i jeszcze im malo, innym odmawia sie renty na chore dziecko, zas najgorzej maja rodziny personelu pokladowego, pilotow i stewardes.
Chodza sluchy, ze juz nie tylko ma nastapic absolutny zakaz aborcji, bez wzgledu na okolicznosci, ale maja zostac wprowadzone do kodeksu kary za ten czyn, czytaj: kazda kobieta, ktora poroni w sposob naturalny, zostanie poddana upokarzajacym procedurom, czy poronienie bylo faktycznie samoistne. Jak w Salwadorze, gdzie skazuje sie kobiety na kilkadziesiat lat za to tylko, ze poronily, a lekarze boja sie wystawiac zaswiadczenia, ze wszystko odbylo sie w sposob naturalny.
Pogarda, coraz wieksza i nieukrywana juz pogarda, dla wszystkich i wszystkiego, co nie z pisem. Psychopaci dostali do rak wladze prawie absolutna, zmierzaja wiec prosta droga ku dyktaturze, z goracym poparciem kleru, ktoremu marza sie czasy, kiedy ludzie klekali na ulicy na widok spaslego wieprza w sutannie. Spokojna glowa, beda klekali ponownie, bo ministerstwo oswiaty juz zaczyna wychowywac dla nowej wladzy niedouczonych, za to mocno religijnych i lasych na pincetplusy obywateli i sztafety narodowcow, bez wyksztalcenia i pracy, ale z gotowoscia do zabijania pedalow i szmat-aborcjonistek.




52 komentarze:

  1. Podziwiam Twoja zdolnosc do bardzo wywazonego wpisu. Kiedy czytam, co sie w katolibanie dzieje, to cisna mi sie na usta wylacznie slowa nie nadajace sie do upublicznienia w zadnym z jezyków którymi operuje. Czasami cos z tego obledu przemknie sie w tutejszych mediach i czasem az wstyd w pracy sie pokazac, bo tubylcy nie moga uwierzyc, ze cos takiego moze byc prawda i usiluja sie dopytac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozwole sie sprowadzic do ich poziomu, Leciwo, nie bede mowila jezykiem Pawlowskiej czy "poleglego" prezydenta, ktory kazal dziadom spieprzac. Ciesze sie tylko, ze tamten epizod mam poza soba. Nie za Polske trzeba sie wstydzic, a za tamta czesc jej obywateli, bo reszta stala sie juz obywatelami Europy.

      Usuń
    2. Nie za Polske i normalnych ludzi wstyd, ale za emanacje obecnie rzadzacych.

      Usuń
    3. Ja tez musze czasem tlumaczyc te absurdy, ktorych sama nie rozumiem, bo mentalnie jest mi blizej do kraju, w ktorym zyje teraz.

      Usuń
  2. I dlatego nienawidzę mojej pracy. Powoli okazuje się, kto jest kim. Pracuję z samymi kurwiszonami, które taplają się w bagnie donosów, mobbingu, nepotyzmu, srania bliźnim w życiorysy, a po godzinach leżą krzyżem w kościele. Jestem chora na myśl o poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I, co zaskakujace, najwiecej takich qrwiszonow znajdziesz wlasnie u najpobozniejszych bywalcow kosciola. Jak to sie ma do "kochaj blizniego swego"?

      Usuń
    2. Kochają. SWOICH bliźnich.
      Pisiarze z przekonania i pisiarze-farbowańcy podnoszą głowy coraz wyżej i coraz pewniej, z bogiem na ustach, z klechą pod rękę - i hulaj dusza, piekła nie ma! Atmosfera u nas zrobiła się nie do wytrzymania, jest nas garstka osób, które nie poddają się pislamizacji i zbieramy za to baty jak się patrzy. Ale nie dam satysfakcji żadnemu tępemu prymitywowi - co to, to nie!

      Usuń
    3. Pokonac mozna ich jedynie sarkazmem i ironia, ktorych i tak nie zrozumieja, za to jeszcze bardziej sie zapowietrza i znienawidza.

      Usuń
    4. Nie zamierzam kopać się z koniem. Sarkazm i ironię pozostawiam dla inteligentniejszych - dla żałosnych kreatur mam totalną obojętność na każde ich świństwo i pogodny wyraz twarzy, który je wkurwia do białości.

      Usuń
  3. I jak tu nie cieszyć się z powodu wyjazdu? Całkiem głupia wszak nie jestem, ale wciąż nie mogę pojąć zwolenników pisuaru.Przecież prezes gardzi wszystkimi ludzmi, własnymi zwolennikami także.Gdy widzę tych wszystkich wazeliniarzy
    rozpływających się nad każdym słowem wypływającym z tych fałszywych usteczek, to mnie ogarniają mdłości. A najsmutniejsza jest świadomość, że tu nic się nie zmieni, nawet jeśli jakimś cudem nie wygrają następnych wyborów parlamentarnych. To nawet będzie po myśli prezesunia- znów będzie miał wrogów do pokonania, znów będzie rył.To człowiek którego napędza nienawiść do wszystkich i do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdazyl przez te dwa lata tyle napsuc, ze kazda nastepna ekipa nie bedzie w stanie tego naprawic, nie odbierajac spoleczenstwu nienaleznych przywilejow, tych pincetplusow i innych, zeby zmniejszyc choc troche dlug panstwowy.
      Zreszta ci zwolennicy to nikt inny jak niedouczeni, zakompleksieni frustraci i nieudacznicy, ktorzy nic nie robia z wlasnym zyciem i cieszy ich udupianie innych, ktorym wiedzie sie lepiej, sa madrzejsi, lepiej wyksztalceni i majacy wiecej. Taka zasrana mentalnosc. Populizm grajacy na najnizszych emocjach.

      Usuń
    2. Anabell,identycznie mówisz o prezesuniu jak moja Ś.P Mama.....nie mogla patrzeć na niego,zawsze powtarzala ze w nim jest tylko nienawiść.....

      Usuń
    3. Nawet wobec wlasnego ojca, ktory wiedzial, co za potwory splodzil i ostrzegal Polske przed nimi. Racje mial Rajmund.

      Usuń
  4. Podobno minister zdrowia powiedział, że pora znieść rezydenturę. Internet od razu go wykpił w memach, które dotyczą rozwiązywania problemu przez usuwanie ich źródła bez zastanowienia się czy nie można inaczej (nie ma rezydentów-nie ma problemu jak tekst pod memem zapodaje).

    Właśnie, zapomniałem jak ma na imię Miećka, szukałem po Twoim blogu i znalazłem Maciejka, a to nie składało mi się w całość. :) Teraz już wiem wszystko.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, lepiej zlikwidowac rezydenture, zamiast pochylic sie nad problemem i nagradzac lekarzy adekwatnie do ich odpowiedzialnosci w pracy. To pisowskie scierwo pogrzebalo po profilach lekarzy, gdzie pokazywali zdjecia z zagranicznych podrozy. Akurat jedna z lekarek byla na misji, czyli sluzbowo, ale im to nie przeszkadza, zeby probowac wzbudzac nienawisc nieudacznikow, ktorzy przez cale zycie w du***e byli i g***o widzieli.

      Usuń
    2. Widziałem na własne oczy jak wyolbrzymiano żądania lekarzy, niby chcą trzy razy więcej niż mają, a w rzeczywistości nie wiem czy nawet myślą o wzroście 60%. To akurat był chwyt poniżej pasa, w końcu niemal każdy ma prawo wyjechać gdzieś za granicę, zdjęcia z wojaży nie dowodzą zawsze bogactwa, ktoś mógł odkładać kasę przez rok na wyjazd. W ten sam sposób można powiedzieć o mnie, że jestem drugim Kulczykiem, gdy zrobiłem sobie zdjęcie na tle nie swojego sportowego auta. Żenada zupełna i brak mózgu ze strony takich ,,osób do pracy dziennikarskiej" przekazujących tego typu,,newsy". Co do tej szefowej związku lekarzy rezydentów to z tego co pamiętam miała komentarz do zdjęcia siebie przy Mustangu GT, że może kiedyś sobie sprowadzi podobny, to nie jest równoznaczne z jej bogactwem.

      Usuń
    3. Oni nie maja juz argumentow, wiec pozostaje im jedynie jatrzenie i szczucie jednych na drugich.

      Usuń
    4. Okrutne jest w takim grzebaniu w życiu kogoś to, że ze zlepków internetowych wpisów na portalach społecznościowych, blogach można stworzyć dowolne historie. A w dużej części ludzie nie patrzą na treść tylko lecą po tytułach artykułów czy paskach w TV. W ten sposób stworzono ,,okropnego" rezydenta, który żąda nie wiadomo ile podwyżki, na opór rządu dotyczący rozmów większość wyborców PiS powie: ,,I słusznie!". Tak przynajmniej to widzę.

      Usuń
    5. Mniej wiecej tak to wyglada u pisowskiego elektoratu.
      Bardzo trzeba uwazac, co zamieszcza sie w necie.

      Usuń
  5. Właśnie napisałam u Rybki,gdzies tam Panterko pod Twoim komentarzem,jak sie wczoraj wkurw......,glupia ja ze szybko ubierając Bubu po kąpieli nacisnęłam na pilocie 1,a byl to czas piswiadomosci....

    Nie będę się powtarzala,wszystko to co napisalas niestety jest prawdą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego na miejscu mlodych ludzi emigrowalabym gdzie pieprz rosnie, poki jeszcze granice sa otwarte.

      Usuń
  6. I co tu napisac? nie tylko brak ale i szkoda slow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy jeszcze, nawet za najwczesniejszej stalinowsko-bierutowskiej komuny, nie obchodzono sie z ludzmi w tak pogardliwy sposob.

      Usuń
  7. Pamietam jeszcze za mojego pobytu w Polsce najlepsi lekarze wyruszali w swiat
    i co ciagle tak musza? A mialo byc tak pieknie i dobrze w Polsce i prawie juz bylo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy trudniej im bylo wyjechac. Raz ze klopoty z paszportem, wizami i w ogole, a najwazniejsze, ze musieli zwracac za studia. Teraz ksztalci sie lekarzy, a ci wyjezdzaja za chlebem i pies z kulawa noga nie upomni sie o zwrot za studia.

      Usuń
  8. Dla nich człowiek o innych poglądach, wartościach to jak gowno, które należy spuścić w klozecie i splunąć a potem zmówić modlitwę dziękując za dobrze wykonany uczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, ze ci, ktorzy powinni ich zapedy powstrzymywac i zawracac na droge milosierdzia, sa takimi samymi sqrwysynami.

      Usuń
  9. Hasło "niech jadą!" powiedziała mi moja córka, która niedługo będzie lekarzem rezydentem.
    Długo na ten temat rozmawialiśmy, ale sytuację służby zdrowia najlepiej przedstawi fakt, że idąc do szpitala trzeba mieć własny papier toaletowy. To oczywiście ironia z mej strony. W szpitalach trzeba oszczędzać na rękawiczkach, czepkach. Zapewne niedługo będziemy iść na leczenie do szpitala z własnymi strzykawkami...

    I jak tu żyć panie prezydencie????? Czy my naprawdę gonimy Europę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namow corke do wyjazdu, niech tu nawet nie zaczyna. Skonczyly sie czasy Judymow i lekarzy z powolania, nie ma najmniejszego sensu, zeby byla poddawana takiemu ponizeniu, niech pracuje tam, gdzie ja docenia.

      Usuń
    2. Bierze to pod uwagę, ale ja jej nie namawiam ani nie odmawiam. Ma oczy, uszy i umysł. Skoro ogarnia medycynę to postanowi to co będzie dla niej najlepsze. Dzieciom staram się podpowiadać, pokazać plusy i minusy, ale nigdy nie namawiam.

      Wiadomości w TV protest lekarzy rezydentów ukazują w całkiem innym świetle. Ale to chyba nie powinno dziwić ...

      Często zastanawiam się jak to jest. Wiele "rzeczy" jest nie tak jak trzeba, a wszystko jakoś się kręci. Tylko pytanie! Czy ta karuzela kiedyś się wypie****?

      Patrząc na siebie: pracuję jako mrożonkowa przy pakowaniu mrożonek w opakowania jednostkowe. Jeżdżę wózkiem widłowym, a w angażu tego nie mam. Wprowadzam dane do MFG PRO(to takie mini rozliczenie produkcji), myję i obsługuję linie technologiczne dopakowania, często "pomagam myśleć" osobom z nadzoru, jestem po kursie ratownictwa medycznego, czyli pracownikiem wyznaczonym do udzielania pierwszej pomocy. Mam za to całe 11,17 + 15% premii od przepracowanych godzin(czasami mniej za "przewinienia" ). Powinnam się cieszyć, bo mam pracę, bo jak mi się nie podoba to na moje miejsce przyjadą ludzie z Ukrainy. Nic nie ma do tych ludzi oczywiście, bo każdy chce żyć. Tylko ten wolontariat mnie drażni...

      Usuń
    3. Moze Twoje dziecko podejmie wlasciwa decyzje, choc to w sumie bylby dramat, nie tylko dla Was, rodzicow, ale dla kraju rowniez. Ale jesli ojczyzna nie dba o wlasne dzieci, nie ma prawa tez niczego od nich oczekiwac.

      Usuń
    4. Dla mnie wyjazd dziecka za granicę nie byłby dramatem. Dramatem jest trzymanie dziecka przy sobie wbrew jego woli.

      Usuń
    5. Tak sie tylko mowi. Niby czlowiek chce dobra dziecka, ale tesknota by rozrywala.

      Usuń
  10. Przychodzi do mnie do sklepu lekarka i mówiła o tym strajku.opowiadała o systemie komputerowym ,gdzie wprowadza pacjentów.tak utrudnili,że jednego pacjenta wprowadza ponad dobrą godzinę.Często siedzi po godzinach aby wszystko zrobić.Czasu dla pacjenta brakuje.Widać po niej że jest bardzo zmęczona.Niedługo idzie na emeryturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierologia odbywa sie kosztem czasu, jaki mozna by poswiecic pacjentowi. Lekarze nie sa od wypelniania i spisywania kazdego swojego kroku, niechby pozostali przy leczeniu. Od papierkow sa rejestratorki.

      Usuń
  11. I niech jadą ! Oni, nie lekarze.
    Nie mam sił, nie mam. To co się wyprawia i to poparcie 45% - jesteśmy bandą debili, jako naród

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni nigdzie nie pojada, sa takimi nieudacznikami, ze nadaja sie tylko do niszczenia wszystkiego, co napotkaja na swojej drodze, klocenia wszystkich ze wszystkimi. Kto by ich chial, takich saneskobarow?

      Usuń
    2. Nie pojadą bo nie będą w stanie odgwozdzic się od koryta do którego się przygwoździli...

      Usuń
    3. Kiedys ktos ich w koncu odgwozdzi, moze nawet lbow pozbawi, jak wszystkich dyktatorow.

      Usuń
    4. sonic, ja też nie mam siły, to moje glówne odczucie....

      Usuń
    5. Kaczynski i jego przyboczne psy skutecznie sklocili caly narod. To bylo im niezbedne do przeprowadzenia tego niszczycielskiego dzialania. Naszczul jednych na drugich i ma poparcie prawie polowy spoleczenstwa.

      Usuń
  12. Na cale szczescie nie mam polskiej telewizji, ani radia nie slucham i ichnich gazet nie czytam, bo wogole nie ma tv i zadnych gazet nie czytam ... Niestety nie ma tak pieknie i do takich jak ja docieraja informacje i jak cos do mnie dotrze i zdarzy mi sie to przeczytac to najczescie pierwsze moj komentarz to "ja pierdole" i ten zwykle jest najdelikatniejszy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, majac internet nie jestes calkiem odcieta od newsow, zawsze cos w oko wpadnie i cisnienie podniesie. :)

      Usuń
  13. jestem całym sercem z nimi zawsze !! powinni być nad wyraz dobrze opłacani, wszyscy pracujacy w zdrowiu lekarze, pielęgniarki, sanitarusze...bez dyskusji w ogóle nie żadne rozdawnictwo faszystowskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby taki klecha, ktory sprzedaje bajki, zarabial wiecej od lekarza.

      Usuń
  14. Całe życie w budżetówce- ja ,dwie siostry i bratowa- szkolnictwo i służba zdrowia(pielęgniarka dypl. na pediatrii)- i jak widzę "wyborców" 500+ i ich słyszę, i muszę uczyć ich dzieci ( choć one tylko korzystają z tego, że nic nie muszą)- zaczynam się bać...BDB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie przerazajacy jest poziom nauczania. I dotyczy to niestety nie tylko Polski, choc tam akurat poziom "nauki" o nazwie religia stoi wysoko. U nas poziom obnizaja dzieci nie mowiace po niemiecku, a jest ich naprawde duzo, w niektorych szkolach wiecej niz polowa i do nich trzeba rownac.

      Usuń
  15. Co tu komentować, sama prawda. Kiedy usłyszałem w tivi "niech jadą" to z lekka kurami zarzuciłem i tylko hamowałem się z lekka bo u wujostwa byliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro najzacieklejszym obronca zycia poczetego jest ktos, kto wykonal najwiecej skrobanek w Polsce i dorobil sie na nich majatku... czego wymagac?

      Usuń
  16. Zaczynają mi się marzyć najgorsze kary za arogancję władzy za to, co PISowcy wyczyniają społeczeństwu i ludziom. I mam nadzieję, że doczekam się kary dla nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzysz, ze ktokolwiek sie odwazy? Oni wszyscy, jak jeden, maja wiele za uszami. Cale to g***o na gorze paleta sie tam w roznych konfiguracjach od kilkudziesieciu lat i rasia rasie w razie czego umyje.

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.