sobota, 17 marca 2018

Blogowisko.

Na blogowisku w dzien blogowy w komentach tocza sie rozmowy.
Kto nowy, albo krotko z nami, nie orientuje sie czasami,
o co w tym chodzi. Jakies ksywy i szyfry. Serio tak, czy zgrywy?
Jakies Kurniki, Kurze Lapki, Podziemia, Rzony i... ochlapki,
futra za plotem, dzungla w domu i nicki, ktore nic nikomu
nie mowia, ani o czlowieku, ni o wygladzie, ni o wieku.
Normalna ksywke ma Gosianka, Iwona A., lecz nie Rucianka,
Frau Be i Teatralnaforma. Fantazja to na blogach norma
i kto dziwniejsza ksywe nosi, zawsze ciekawe prawdy glosi.
Rybenka pisze wymuszenie, a Dzika Kura jak szaleniec,
Wysokogórska Foka sprawnie, za to Jaskólka calkiem jawnie,
Tupaja zas ekologicznie, Errata bardzo sporadycznie,
Baluma trudno sie doczekac, Green Lobster oczaruje czleka,
Graszka szerokie oczy nosi, Iw motywuje na swej osi,
Olga spod nieba cos opowie, zas Ewe nosi po Krakowie,
Dorka o szwagrze opowiada, o tym, co bawi, gada Jaga,
Lidka w przereblu cos uszyje, Ataner podrozami zyje,
Stardust wychwala Wspanialego, Repo sie uczy u rabbiego,
Jaska zamarza na Podlasiu, ktos inny marzy o kochasiu,
Akular calkiem sie wycofal, Sonic o barwnych prawil sofach,
Marija chwali swe Agatki, a Lucy dzierga swoje szmatki,
Anabell plawi sie w Berlinie, Mariolki ksiazka nie ominie,
Gryzmo zachwala Gajowisko, Grazynie do Caracas blisko,
Elaja wciaz czlowieka szuka, Kjujewny piórko to jest sztuka,
Kalipso jest sentymentalna, Orszulka babka niebanalna,
Agniecha kunie nam serwuje, Alutka obiad ugotuje,
 Dedytka blog ma zamiast listow, Giga nie lubi szowinistow,
Vilma nie powie ani slowa, za to rozsmiesza Nietypowa, 
Frau Be ma swoje wlasne zdanie, a Teatralna wielkie branie,
Iwona A. za Szkota idzie, Gosia pomaga kociej bidzie.
Trzy koty w domu ma Amyszka i czesto pisze o opryszkach.
Basia bloguje kolorowo, zawsze ma dla nas dobre slowo.
Jednak za bardzo bym zgrzeszyla, gdybym wiersz na tym zakonczyla,
nie napisawszy na tych forach o moich stu komentatorach.
Leciwa, co w grajdolku siedzi, Bezowa, co mnie dawno sledzi,
Mari z dalekich antypodow i Gosia z Jelcza, ten pieknoduch,
Echo z biegunowego kola, Iza z Kidowa czasem wola,
Ninka dorzuci rymowanke, Iza I. robi za ma fanke,
a Iza Kama zawsze "lubi" i Glodny Owoc sie nie gubi.
 Na fejsie rowniez, tak sie sklada, mych fanow cala jest gromada:
Ewa, Maszowa i Jolinka, Olo, Eliza i Bozinka*),
Zosia, Agnieszka i Renata - czytaczy mam z calego swiata!
Orka nadaje ze Szczecina, Eliza nie, a Karolina
calkiem niedawno mnie odkryla, ale juz sie zadomowila.
DrevniKocurek, Mirabelka - lista czytaczy jest dosc wielka.
Niewiele da Opakowana, bo miewa czesto focha z rana.
Boguska z Lodzi i Joanna, niejedna pani, pan i panna
dzien swoj zaczyna od lektury, choc czasem pisze takie bzdury,
ze dziwie sie, ze to czytacie i jeszcze na mnie nie bluzgacie.
Skladam wiec piekne dziekczynienie. Kochani, ciesze sie szalenie,
ze blog moj jeszcze nie doskwiera. Kocham i... cmok
Wasza Pantera


*) Chodzi o Bozene P-M, ale by sie nie zrymowalo





162 komentarze:

  1. ha, ha, mój pierwszy komentarz.... podglądam od dawna, ale teraz zabrakło mi słów. ....
    to z podziwu postanowiłam uśmiech zostawić: :D

    pozdrtawiam blogową codzienność, alis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bylo sie nie czaic przez tyle czasu? Bylabys w wierszyku. ;)

      Usuń
  2. Eee nie zgadzam sie, Wspanialy juz byl wychowany, ja jestem za leniwa na taka robote i biore gotowce:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty se lepiej kup nowe bryle, bo co nie doczytasz, to zmyslisz. Jakbys miala W. wychowac, to by mi sie rytm w wierszu nie zgadzal, a Ty go wy-ch-wa-la-sz.
      A jutro raz-raz do optyka po nowe okularki do czytania. :)))

      Usuń
    2. No tak:))))))) Nowe bryle albo moze chociaz stare trzeba umyc po calym dniu :)))))))))))))))))

      Usuń
    3. a swoja droga to od czego sie te bryle tak brudza?:))) czlowiek nie dotyka, obchodzi sie z tym jak z nieswiezym jajem a i tak codziennie brudne:)))

      Usuń
    4. Mam to samo, moglabym je myc bez konca, a i tak za chwile sa zapackane od nowa. :)

      Usuń
    5. Zlosliwosc rzeczy martwych...

      Usuń
    6. A teraz jeszcze, kiedy wchodze z powrotem do domu z palenia, cale mi zachodza mgla i NIC nie widze. :))

      Usuń
  3. Bosko wierszujesz, humor tryska i jest sens, masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie siebie tu nie znalazłam, ale widocznie za mało do Ciebie zaglądam.
    Czy mam się poprawić???
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he! No nie ma sie co oszukiwac, stanowczo za malo. :)))

      Usuń
    2. COTO? Ilosc nie jakosc? Mnie tez nie ma, szczelam focha jak Wielka Berta, pffftttttttttttttt.

      Usuń
    3. dzie jestem, nigdzie siebie nie znalazlam. tez za malo komentuje, taka niesmiala jestem.

      Usuń
    4. A o tu:
      Niewiele da Opakowana, bo miewa czesto focha z rana.

      Usuń
    5. Opakowana ciesz sie, ze Tobie brylow nowych nie przepisala:))))

      Usuń
    6. Ciii... Opakowanom dopisalam po lekramacji. Dobrze widziala. :)))

      Usuń
    7. A to Ty Pantero nie umylas brylow:D :D

      Usuń
    8. tez wdzieczna przypadlosc:))

      Usuń
    9. Duzo mialam kandydatow, i tak jestem dobra, ze wiekszosci dalam rade. A Opakowana raz-raz dopisalam i moge tak zrobic z kazdym. :)))

      Usuń
    10. wiedzialam, bo heksametr sie nie zgadzal...i tak szczelam focha, ze nie bylam na pierwszym, no, moze drugim, albo nawet trzecim miejscu!!! Stardust - no, prawda. chyba sie bala bryle mi zapisywac....

      Usuń
    11. Oj no, odfochaj sie, bo jak powiadajo, lepiej pozno niz fcale. Bylo nie bylo, jestes we wierszu, wiec o co cho?
      Ja sie niczego nie bojam, przyznalam sie bez bicia do dopiski. A nie musialam przeciez, moglam Ci wmawiac, ze bylo, a nie widzialas. :)

      Usuń
    12. ahem, wmawialas, rhehrehehr ale niedlugo ;)

      Usuń
  5. Dla mnie bomba i cudo!:-))Dzięki serdeczne za takie wesołe i udatne rymowanie!:-))
    I jak tu nie lubić Ciebie oraz Twego bloga na dodatek, skoro rozwijasz się jak kwiatek, tematów tysiąc, rymów nowych ciągle Ci wpada do blond głowy. Wypada stamtąd iskry treścią, którą pobudzasz myśl niewieścią. Sto lat niech żyje nam Pantera, niech dla nas pisze, drąży, szpera, niech nam porusza mózgu zwoje. Kielichy w górę! Zdrowie Twoje!:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat niech zyje nam Pantera, poki nie trafi nas cholera. :)))
      Nie wiedziec czemu tak mi sie nasunelo. :)

      Usuń
  6. No po prostu jestem zachwycona i się ... popłakałam.Ależ TY MASZ MASZ DAR DO PISANIA TAK PIEKNYCH WIERSZY>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiersz, ino rymowanka, ale ciesze sie, ze Ci sie podoba. :*

      Usuń
  7. Rymowanki cudo 😎😘
    Klawisze same Ci tak klikają? 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakos tak same. Wczoraj po poludniu mnie naszlo i jest. :))

      Usuń
    2. Na blogowisku
      Jak na klepisku
      Ale se nie dają
      Po pysku 😈

      Tyle umiałam, ja raczej prozą pisać umiem 😇

      Usuń
    3. Nie no, Lucy, fajnie! :)))
      Zaraza rymowania sie rozprzestrzenia. :)

      Usuń
  8. Nooo, jestem pod wrażeniem, po prostu wyborne.
    Czuję się zaszczycona obecnością w tak zacnym gronie, bo, jak słusznie zauważyłaś, czasem tylko wołam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko, ale regularnie, wiec jakze by moglo Cie zabraknac? :))

      Usuń
  9. Dziękuję Anię. Czytam zawsze z ochotą. Czasami z komórki komentarz nie poszedł. Fakt, ostatnio prawie nie komentuję ale blog mój też zaniedbuję. Pozdrowionka. Kazia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawsze dajesz znak, ze przeczytalas, to cenne. Dziekuje :*

      Usuń
    2. A miało być Aniu. :))) I inne bryczki ale tak komórkowa pisownia mi pomaga. Pięknie nas Ujęłaś. To miłe :)

      Usuń
    3. Dlatego nie znosze pisac z komorki, bo ona zawsze wie lepiej, co ja chce napisac. A u mnie dodatkowo sa dwa slowniki i czesto wpisuje mi po niemiecku.

      Usuń
  10. Ale niespodzianka z rana, ja żem w wierszu zrymowana!Piękne dzięki Ci Pantera, muszę coś napisać tero:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! Kazden umie rymowac. :)))

      Usuń
    2. Kazden oprocz mnie:))

      Usuń
    3. Poczytaj se komentarze, wiele jest wlasnie wierszem pisanych. Pozarazalam towarzystwo rymowankami. :))

      Usuń
  11. Bardzo zdolna z Ciebie Dziewczyna!!!!Zawsze podziwiam jak lekko Ci przychodzą rymy.Dla mnie to równie trudne jak rachunek różniczkowy;)
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, to wcale nietrudne i pewnie gdybys przysiadla, to bys zrymowala. :)))

      Usuń
  12. A gdy ktoś ma ksywkę Iwona albo Gosia to wtedy coś mówi to o człowieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czepiaj sie szczegolow, musze miec przeciez jakis margines na licencje poetike, co nie?

      Usuń
    2. To proponuję jeszcze na koniec do tego "cmok" dopisać "cmok w krok i ciumeczek w tyłeczek" :)))

      Usuń
    3. Przepraszam.
      Nie taką miałam intencję, ale u mnie od jakiegoś czasu nic nie jest takie, jak powinno. Poddaję się i jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
    4. Cale to wierszydlo nalezy czytac z duzym przymruzeniem oka.
      A poza tym nic sie nie stalo. :)

      Usuń
  13. Hehehehehehehehe bardzo udatne rymowanki, z poczuciem humoru, a to bardzo lubiem :)
    Mnie siem najbardziej podobało, że Lidka szyje w przeręblu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo szyje w przereblu, czyz nie? :)))

      Usuń
    2. Zaskakujące zestawienie hehe .....
      Ostatnio tylko zanurzam się w przeręblu i więcej nic. I do roboty jak automat jeżdżę. Praca w ogóle zajmuje nam zbyt wiele czasu.
      Blogi leżą i kwiczą :(

      Usuń
    3. Ale tytul bloga sugeruje szycie, wiec dlaczego nie polaczyc przyjemnego z pozytecznym i nie szyc w przereblu. :)))

      Usuń
  14. Ach piękne Ty rymy składasz Pantero
    Pięknie wygląda każdo litero!
    Jak nas ogarniasz to nie rozumiem
    Ja tak nie umiem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoj komentarz swiadczy o czyms wrecz przeciwnym. :)))

      Usuń
    2. mój podziw wielki nie tylko dla rymów
      lecz do wiedzenia wszytskich dziewczynów
      co która gdzie jak i dlaczego
      do tego trzeba umysłu wielgiego

      Usuń
    3. Sciage mialam, po swojej czytelni bobrowalam, komentarze przerzucalam i na fejsa zagladalam. :)))

      Usuń
    4. ogromnej Ty pracy jesteś bohaterkom
      zasłużyłaś na fajeczkę wielkom!

      Usuń
    5. pól literka
      kielich wina
      to radości jest przyczyna:)

      Usuń
    6. Wino jakby co to u mnie w piwnicy leżakuje.

      Usuń
    7. Oj, Jaska, obys w zla godzine nie dala tego zaproszenia, bo jak wpadna do Ciebie pewne milosniczki win, w tym ja, bo jedyne wino, jakie mi smakowalo, to bylo Twojego wyrobu - no wiec jak wpadnie ta nawala, to bedziesz mogla napisac:
      kiedys lezakowalo u mnie wino w piwnicy, a potem wpadli goscie i juz nie lezakuje. :)

      Usuń
    8. E tam...Myślę, że bym wszystkich ugościła ;)

      Usuń
    9. Nie wyobrazasz sobie nawet naszych mozliwosci. Zabraklo by.

      Usuń
    10. Już jeden nalot miłośniczek alkoholi wszelakich przeżyłam. Nalot wirtualnyc znajomych ;). I spoko było i jest :)

      Usuń
    11. E tam, to byly jakies cienkie zawodniczki.

      Usuń
  15. Dałaś czadu jakby powiedział mój znajomy. Fajnie się czyta. Co do Blogowiska to by się poczytało więcej, ale czasu mało. Bardzo zgrabna rymowanka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo! W dodatku intryguje, bo każdy siebie poszukuje
    w tej rymowance, która zdoła opisać niemal wszystkich zgoła.
    I na dodatek nas zabawiasz, przy kawce w dobry humor wprawiasz,
    i pod włos sprytnie bierzesz gładko tą pięknie rymowaną gadką:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ci to zgrabnie wychodzi!
    Adam M. cieszyłby się ( a może się cieszy, kto go tam wie ), że ma kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze by w kompleksy popadl biedaczek na tak silna konkurencje. :)))

      Usuń
  18. acha cha )))) Pantero rapujesz jak talala youu i cmok idzieki wielkie, żem zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompozytor jakis dobry by sie przydal, powstalby przeboj. :)))

      Usuń
  19. ale fajne, i jakie szczegółowe! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w ferworze musialam kogos pominac, ale naprawde bardzo sie staralam. :)

      Usuń
  20. :)))))|No ładnie mnie podsumowałaś. Wierszyk zgrabniutki,a ja dziękuje,że jesteś taka sumienna i piszesz niemal codziennie i nie przynudzasz:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz podsumowalas... Tak pasowalo do rytmu wiersza. :)))

      Usuń
  21. Ojejku.....pięknie i z talentem,
    Panterka nas odkrywa z wdziękiem,
    🤗👍

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprawdzie rymowaniem nie zarazona, ale szczesliwa, ze wymieniona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak piszesz do rymu. Epidemia rymowania zatacza coraz szersze kregi. To gorsze od grypy. :)))

      Usuń
  23. Spisałaś się na medal tym wierszem. Brawo ! I ja tam byłam i za to dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jak pięknie napisane! Zdolna z Ciebie Dziewczyna, i ja tam byłam, miód i wino piłam.
    Dzieki za wzmiankę o mnie, jakie to miłe.

    Musimy uważać żeby jakaś konkurencja blogowa Cię nie podkradła.
    Ciotka klotka z Ameryki śle uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opcji, no chyba, ze bardzo dobrze by zaplacili, bo w koncu kazdy czlowiek jest sprzedajny, roznica jest tylko w cenie. :)))

      Usuń
  25. Czylim jest człek przydatny, bo inny o mnie się martwi!

    OdpowiedzUsuń
  26. ...Bezowa, co mnie dawno śledzi, prawie na moich plecach siedzi,
    kiedy wędruję z psem aleją, bo bardzo nogi ją boleją.
    Kocham Cię, zaraz po mojej Bezie...

    OdpowiedzUsuń
  27. :) Jak zaczęłam czytać, to uśmiechnęłam się od ucha do ucha. :) Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, Ty Pantero z Getyngi rodem,
    zgrabnie rymujesz tak mimochodem!

    OdpowiedzUsuń
  29. O Twym talencie wiem już od dawna,
    Pantero, zdolna żeś, tak jak i ładna,
    szorstka na zewnątrz, w środku jedwabna,
    charakter twardy nam pokazujesz,
    swej twarzy srogiej nie uratujesz,
    jesteś wrażliwą ciepłą istotą,
    która z pomocą przyjdzie z ochotą.

    A tak widzę Cię ja, czyli kobita o dziwnej ksywce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wirus zatacza coraz szersze kregi, z epidemii zrobi sie pandemia albo i pandemonium. :)

      Usuń
    2. W Kurniku od dawna sobie rymujemy, to coś popełniłam w pięć minut, bo wiem, że chodzisz wcześnie spać. W kratce na komentarz jest krótko, schował mi się kawałek, stąd o jeden wers za dużo hrehre.

      Usuń
    3. Jutro moge sie wyspac do wypeku, dzisiaj dodatkowo zdrzemnelam sie po poludniu, wiec moge sobie dluzej posiedziec. Takie male swieto. ;)

      Usuń
  30. No pięknie!
    W rymowance tak wiele osób się zmieściło,
    Lekko i gładko, wymyśliłaś to fajna babko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeczytałam raz jeszcze Twój wierszyk oraz wszystkie komentarze i śmieję się od ucha do ucha! Pogodne to wszystko i lekkie i wzajemnie sobie życzliwe. Oby tak zawsze było tu i wszędzie, prawda?!:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wymaga to ani wielkich nakladow, ani wysilku, a jedynie odrobinke dobrej woli.

      Usuń
    2. Olga, masz rację- komentarze równie zgrabne i powabne:)
      Przeczytałam wsio i jestem ubawiona :)

      Usuń
  32. W pierś się biję z rana
    że mnie tu nie było wczoraj, kochana
    i wielcem zaszczycona,
    że należę do tego szanownego grona!
    Wiersz zgrabny, fikuśny i uroczy,
    niech Twa sława po blogach się roztoczy
    O każdej z nas słów zmieściłaś kilka
    boś nasza blogowa poetka wielka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja sie ciesze, ze wiele z Was zarazilam rymowankami. Nigdy wczesniej nie bylo tylu rymowanych koemntarzy. :)

      Usuń
    2. najbardziej ubawił mnie na wstępie
      bo od tych oficjalnych, ukrytych, fejsowych, blogowych kont
      można dostać zawrotu głowy i człek już sam nie wie,
      gdzie i jak się nazywa oraz jest skąd ;)

      Usuń
    3. :))) Mnie tez juz wszystko sie miensza.

      Usuń
  33. Aleś sprytna!Ninka i patrzaj jaka konkurencja Ci wyrosła przed własnym dziobem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytam, czytam! Potwierdzam! :)
    Domagam się zdjęć kotków na fb zamieszczonych! :)
    Wszak damy zasługują na wpis o ich kocich dooopkach na laptopie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozwaliłaś mnie dosłownie na łopatki! O mnie też jest:)*

    OdpowiedzUsuń
  36. Brawo! Świetny wierszyk! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. He, he, he - rewelacyjny wierszyk Ci wyszedł. Świetne zestawienie komentujących Cię osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze i siebie odnalazlas. :)

      Usuń
    2. Tak i szczerze jestem zaskoczona takim wyróżnieniem.

      Usuń
    3. Nalezysz do paczki, wiec jak mialoby Cie zabraknac? :)

      Usuń
  38. Reweelacja ! :D
    Ale stanowczo za krótki ten wierszyk , wiesz dlaczego ? ;-)))

    Zaglądam zawsze , nie zawsze komentuję ...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mus suplementa dokonac. Zrobione! :)

      Usuń
    2. Jestem usatysfakcjonowana :D :*

      Usuń
    3. Wiedzialam, ze w tym kolowrocie moge kogos pominac. Na szczescie suplementa szybko sie dokonuja ;)

      Usuń
  39. Czytalam, czytalam, slozy ze smiechu lalam,
    a potem slozy z zalu, ze sie nie znalazlam :) :)

    No takie troche czestochowskie te rymy, ale sie staralam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestes szybka, tak od reki dwa wersy... a ja nad moimi godzine dumalam :)
      Dzieki za uwiecznienie, musze dla potomnosci wydrukowac! :)*

      Usuń
    2. Ja ten caly wiersz trzepnelam w godzinke. Jak mnie najdzie, to nie ma zmiluj, samo sie pisze. A jak dopada kryzys weny, to nic nie urodze, chocbym nie wiem jak sie starala.

      Usuń
  40. Napiszę krótko -samo życie :):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ha ha ha! Super wierszyk i nawet ja tam jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ha ha! świetna sprawa takie rymy wszystkie opisalas dziewczyny! No naprawdę Pantera przeszłas sama siebie :D Super! Cieszę się że I dla mnie kącik się znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzieki za wskazanie mi tej wspanialosci, bozszsz jak Ci zazdroszcze tej latwosci rymowej i z takim poczuciem humoru, jestes talentosa, sobredotada!!! przeczytalam z usmiechem na twarzy...jakos nie moge sie wbic w normalne moje a poprzednie zycie, ale powoli sie organizuje. buziak za to rymowane cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze Ci sie spodobalo. Szkoda byloby, gdybys to arcydzielo calkiem przeoczyla. :)))

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.