piątek, 9 marca 2018

Jestem wprawdzie...

ateistka i zacietym antyklerykalem, ale na pewne zachowania nigdy bym sobie nie pozwolila, po pierwsze z szacunku dla innych, a po drugie sa pewne granice, juz nie tylko dobrego smaku, ale zwyklej ludzkiej przyzwoitosci. Ja nawet lubie ludzi, ktorzy jada po bandzie i nie cofaja sie przed prowokowaniem, ale to, co wymyslil Nergal, tak mnie wqrwilo i to do tego stopnia, ze  nie zamieszcze zdjecia, a tylko link na jego strone fejsbukowa, o TUTAJ. Chodzi o wpis z 8 marca, miedzynarodowego dnia kobiet i rozkoszne zyczenia wyspiewane przez rzeczonego. Szczegolnie zas o rekwizyt, ktorym radosnie wymachuje. O ile zupelnie nie ruszylo mnie darcie na scenie biblii, bo to w koncu tylko ksiazka, o tyle wczorajszy eksces wzbudzil moj wielki niesmak.
Nie zdziwilabym sie, gdyby dzisiaj tego wpisu juz nie bylo, bo z pewnoscia niejedna osoba go zglosila. Qrcze, klase trzeba miec, pieniadze nie wystarcza.

Na oslode wiosenny tulipanek.







96 komentarzy:

  1. Kiedy właśnie owo darcie Biblii rozbestwiło go do tego stopnia, że na więcej się poważył. Niesmak i pogarda dla tego typu zachowań. Ateiści nie zniżają się do takich praktyk - wiem coś o tym, bo mam wśród swoich znajomych wiele wartościowych, niewierzących osób. W rodzinie też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z drugiej strony nie mozna ciagnac czlowieka przed sad za podarcie ksiazki.

      Usuń
    2. To w ogóle istnieje coś takiego jak "schemat zachowania ateisty"? Kodeks ateisty? Ateistyczne 10 przykazań? ;) Errato, proszę Cię, spójrz jak się zachowują chrześcijanie. No jak? Różnie. Bardzo różnie:)

      Usuń
    3. Nie no, nie istnieje zaden kodeks, ateisci na ogol postepuja zgodnie z wlasnym sumieniem i nie potrzebuja zadnych wytycznych dekalogow, ktore, jak wiekszosc katolikow, i tak by olewali.
      I otoz wlasnie, wielu gleboko wierzacych, nawet przedstawiciele kleru, sa naprawde bardzo porzadnymi ludzmi, traktujacymi swoja wiare niezwykle powaznie. Wszystko zalezy od czlowieka, a nie od jego swiatopogladu.

      Usuń
    4. Tu po raz kolejny wraca pytanie o granice satyry (jeśli to żart) i sztuki (jeśli to jakiś rodzaj artystycznej ekspresji. Nie znam się, prosta baba jestem ;)). No i pytanie czy takie granice w ogóle istnieją i istnieć powinny? Pamiętasz zapewne "like a prayer" Madonny, z płonącymi krzyżami i czarnym Jezusem? A ten przekaz (jeden z moich ulubionych), w walce o prawa dziecka: https://www.swiatobrazu.pl/zdjecie-dziecka-przybitego-do-ksiedza-krzyza-mocne-fotografie-w-walce-o-prawa-dziecka-30326.html

      Usuń
    5. I jeszcze jedno, takie mam retoryczne pytanie odnośnie tego, co napisałaś- czy można być "naprawdę porządnym człowiekiem" należąc do zbrodniczej organizacji? Mnie, jako ateistce, sumienie nie pozwalałoby przynależeć do kk, wiedząc ile zła uczynił i czyni nadal.

      Usuń
    6. Madonna jest daleko, w kraju, gdzie wiary nie traktuje sie az tak powaznie, choc paradoksalnie wiekszosc jest wierzaca, a prezydenci (chocby ateisci) przysiegaja na biblie. Zreszta tam plonace krzyze to powszedniosc, zwlaszcza na poludniu. ;) Oraz nie wszyscy wierzacy utozsamiaja sie ze zbrodnicza organizacja, jaka jest kosciol katolicki, zwlaszcza w Polsce.
      Ja szanuje kazda wiare, nawet islam, nie akceptuje zas fanatyzmu i nadinterpretacji dogmatow.

      Usuń
  2. No już szajbunia odbija,bo czym tu jeszcze prowokować,co nowego wymyslić,żeby zwrócić na siebie uwagę, w końcu taka jego rola ,ktora sobie narzucił. O popularnosc tzreba dbać,bo kasiurki ubędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to teraz ubedzie mu fanow, a co za tym idzie, i kasy. I pomyslec, ze ja go nawet kiedys lubilam. Ciekawe, czy pozwolilby sobie na podobny zarcik z Mahometem?

      Usuń
  3. A moze to jest też sprawdzian ile fani jeszcze zdzierżą:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryzykowny dosc ten sprawdzian...

      Usuń
    2. Wiesz,zawsze można doszukać się w prowokacji sensu, nie on jeden przekracza granice.

      Usuń
    3. No ja jakos sensu w tym nie widze, oprocz nachalnej i niesmacznej prowokacji.

      Usuń
  4. Nie oglądałam, nie mnie na FB i nie będzie.A w telewizorni nie mam reżimowej TV tylko TVN i same kanały z programami popularno-naukowymi. Nie mam też tutejszej kablówki tylko mam internetowy "pol-box".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj kliknac w link, moze sie uda. Bezfejsowe dziewczyny wchodza na nasze Kurze Lapki, tylko komentowac nie moga. On tez ma profil publiczny, wiec moze dasz rade.
      Nawet nie chce mi sie opisywac, co narobil, bo to ohydne. To trzeba zobaczyc, a jak nie dasz rady, to Ci opowiem przez telefon.

      Usuń
  5. Ma facet jakiś problem.
    Żenada straszna i brak klasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu ohyda. Niechby tak samo zrobil temu Mahometu, juz by lba nie mial.

      Usuń
  6. Rzeczywiście niesmak..jako prowokacja zupełnie nieskuteczne, za to po prostu obrzydliwe. A ja lubię jechać po bandzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez prowokuje do wypeku, ale na cos takiego nie odwazylabym sie nigdy.

      Usuń
    2. Była jakaś sztuka teatralna,która zbulwersowała, są filmy, są inni artyści, facet co spreparowane trupy wystawia, tak wiec juz dawno zostały przekroczone granice dobrego smaku.

      Usuń
    3. Z tym, ze akurat w chrzescijanstwie Chrystus jest taka swietoscia, ze nie powinien byc w tak ekstremalny sposob ponizany.

      Usuń
  7. Byłabym bartdziej oburzona, gdyby część z tych, którzy tak obecnie jadą po Nergalu (nie na Twoim blogu, tak ogólnie, w Internecie), nie wciskała sama Jezusa polskim kobietom nawet do łóżka. Zwłaszcza tym niewierzącym. Pominę te katolickie bluzgi pod jego kierunkiem. Bozia zapewne dumna   Byłabym wdzięczna, gdyby w XXI wieku rząd podejmował decyzje w oparciu o naukę, nie zabobony. Bo jak widać ten sam Jezus, który dla jednych jest sensem życia, dla innych może być powodem do żartów (ich poziomu nie oceniam, poczucie humoru jest rzeczą indywidualną). Piszesz natomiast o Mahomecie- coś mnie ominęło? Teraz w Polsce od każdego obywatela wymaga się życia zgodnie z Koranem? De facto ani mnie te życzenia ziębią, ani grzeją. Nie mój cyrk, nie moje małpy. Nergala jak lubiłam, tak lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym ostatnim mam w stosunku do niego tylko niesmak, przegial i to bardzo.
      Nie pamietasz, czym zakonczyly sie zarty z Mahometa tego francuskiego pisemka satyrycznego? Nergal jest taki odwazny, bo w Polsce skonczy sie na pyskowkach i ewentualnym podaniu do sadu za obraze uczuc.
      Ja sama nie wierze, ale szanuje cudza wiare. I nie mam tu na mysli wiekszosciowej w Polsce wiary na pokaz, za to mam wsrod przyjaciol ludzi naprawde gleboko wierzacych i rzetelnie trzymajacych sie dekalogu. Sama wymagam akceptowania mojego ateizmu, wiec odplacam tym samym.

      Usuń
    2. Aniu, tylko co właściwie zrobił Nergal? Zabronił tym głęboko wierzącym osobom wierzyć? Zmusił ich do oglądania tego filmiku? Zrobił performance w ich kościele? To byłby faktycznie brak szacunku, moim zdaniem. Ileś lat temu byłabym pierwsza, żeby Darskiemu nawtykać. Dziś, po tym jak usłyszałam tysiące wypowiedzi hierarchów kościelnych i ich fanatyków obrażających: kobiety, gejów, dzieci poczętych metodą in vitro, ludzi żyjących "na kocią łapę" i ich potomstwo, ateistów, wyznawców innych religii, ofiary molestowania i gwałtów, itd., to z całą pewnością mogę powiedzieć, że jak ktoś wymaga szacunku, do swojej wiary i tego co z nią związane, to fajnie by było, żeby to działało w dwie strony. A najchętniej to nie powiem nic. Zrobię sobie popcorn i poczytam. Już widzę przednią lekturę. Wyzywają Darskiego od najróżniejszych, w imię Chrystusa, rzecz jasna :D Co do "francuskiego pisemka satyrycznego" skończyło się jak się skończyło, bo fanatycy są walnięci. Niezależnie jakiej wiary. To oczywiście moja prywatna, subiektywna opinia. A to co piszesz w poniższych komentarzach, że odejdą mu fani. Jesteś tego pewna? Pod postem na chwilę obecną widzę: 2.9 tysięcy lajków, 2,7- "haha", kolejny tysiąc to "serduszka", a tego "wrrr" jest...283. Sztuk. Nie tysięcy.

      Usuń
    3. Ja tam nigdy jego fanka nie bylam, bo taka muzyka mi nie odpowiada i tyle. Jedni zdobywaja fanow tworczoscia, inni skandalami, zeby zaistniec i jak im slupki spadaja. Kazdy orze jak moze i ja nie mam nic przeciwko temu do momentu, kiedy ktos nie robi tego czyims kosztem. Granica zostala przekroczona, ale to jest moje subiektywne zdanie, nie musisz sie z nim zgadzac. Nie przestane Cie przez to lubic. :)

      Usuń
    4. Taką mam nadzieję właśnie ;)

      Usuń
  8. nie widziałam ale ... to wszystko tylko symbole i gusła, nie ma co się przejmować oraz faktycznie nie radzę mu tańczyc z mahometowcami bo wiadomo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o symbole i gusla tu chodzi. Zajrzyj po prostu, a bedziesz wiedziala, dlaczego mnie to tak wqrwilo.

      Usuń
  9. Będę musiała zajrzeć później z laptopa, bo na stacjonarnym mi się filmiki nie wyświetlają. Sam fakt przyczepienia krzyża z Jezusem do części ciała - bo w końcu to tylko część ciała, taka jak i każda inna, to chrześcijaństwo między innymi uznało ją za nieczystą i wstydliwą - jeszcze niezbyt wiele znaczy. Ale nie wypowiem się, bo nie wiem, co dalej się dzieje. Darcie biblii - to w końcu tylko papier, dla jednych święty, dla innych nie. A kiedy np. zniszczona trafia na makulaturę? No, dobra; wiem, że ważne w tym wypadku są intencje, ale dla mnie osobiście ważna jest treść (i nie chodzi tylko o biblię), a nie to, na czym została zapisana. Co do jego odwagi, też mam wątpliwości, czy pozwoliłby sobie na podobne "żarty" w stosunku do islamistów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic wiecej dalej sie nie dzieje, ale dla mnie to wystarczajace przekroczenie granic. Tresci nie ma tu zadnej, jest jedynie bezgraniczny niesmak. Nie mozna tu nawet mowic o odwadze, to jedynie skrajna glupota i arogancja.

      Usuń
    2. Ninko, w tle leci piosenka śpiewana przez dzieci o Dniu Kobiet. Darski śpiewa ją również. Tym krzyżem na penisie macha powoli raz w prawo, raz w lewo. To wszystko.

      Usuń
    3. Tam krzyza nie ma, Jezus jest rozkrzyzowany na penisie bezposrednio.

      Usuń
    4. Zwracam honor, masz rację, Aniu. Oglądałam pierwszy raz bez okularów (udaję, że nie potrzebuję). Teraz założyłam i znalazłam screeny w necie. Faktycznie krzyża nie ma.

      Usuń
    5. Uuu, no tak, ślepota:)
      Rzeczywiście niesmaczne i głupie po prostu. I niewiele znaczy. Oburzanie się to tylko woda na młyn dla autora. Najlepiej byłoby zignorować i nie karmić jego przerośniętego ego. A propos: czy to nie on przypadkiem zabijał koguta podczas koncertu? Tak mi się jakoś mętnie kojarzy... I coś takiego oburzyłoby mnie o wiele bardziej.

      Usuń
    6. Ania, ja juz nic nie udaje, bez okularow slepa jestem jak kret. :(
      Ninka, nawet nie wiem, czy zabijal koguta, czy poprzestal na podarciu biblii. I o ile jakos sie z tego podarcia wywinal karze, tak teraz mysle, ze zostanie ukarany. Bo i sklad sadow sie zmienil.

      Usuń
  10. Obrzydliwe, masz rację. Po prostu nie widzę sensu podobnych prowokacji, są w złym stylu i właściwie niewiele znaczą. Chyba że chodzi tylko o wkurzenie tych co oglądają. Nie lubię jego muzyki i gdyby nie Ty, pewnie bym o tym wybryku nie wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przypadkiem dowiedzialam sie o tym wybryku, bo nie zagladam na jego strone ani nie slucham muzyki. Ale dotychczas wydawalo mi sie, ze to sensowny facet.

      Usuń
  11. ale przeciez Nergal uprzedza "Tresci prezentowane na profilu moga obrazic Twoje uczucia religijne i inne. Jesli nie chcesz aby tak sie stalo, przestan mnie obserwowac."
    On pokazuje to co chce, jego wizja jest taka, jest artysta, podobno mamy wolnosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podobno mamy, choc ja wiem, czy w Polsce? Tutaj pewnie by to przeszlo, a z kolei zart na temat uchodzcow juz nie. Jednak uwazam, ze dla osob gleboko wierzacych moglo to byc dosc bolesne.

      Usuń
  12. Wiem, wiem,,,Widziałam, czym on tam wywija. Uwielbia szokować, zwracać na siebie uwagę. Nergal nie uznaje żadnych tabu ani świętości albo tylko udaje, że nie uznaje, bo z paru wywiadów w nim i jego występów w telewizji wnioskuję, że jest i wrażliwy i inteligentny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i ja myslalam, do wczoraj. Nie moze byc wrazliwa osoba, ktora z premedytacja sprawia bol innym, a nie watpie, ze ten widok zabolal niejednego.
      Znasz mnie nie od dzisiaj, wiesz, ze jade po kosciele jak po burej suce, ale kosciol to jeszcze dlugo nie bog. Choc w niego nie wierze, nie powiem zlego slowa na temat, ktory komus moglby sprawic przykrosc.

      Usuń
  13. Ale tam nic nie ma, ostatni post jaki widze jest z dzisiaj z linkiem do Monty Pythona, a wczesniej z 7 marca. To moze usuneli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ruszyly skargi i fejsunio usunal, bo nie sadze, ze Nergal to sam zrobil.

      Usuń
  14. Chyba usunal ten filmik,bo nic tam az tak szokującego nie widzę..(chyba ze slepuga ze mnie)
    Prowokacje tez maja swoje granice...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero,mozesz chociaz ogolnie napisac o co cho...?

      Usuń
    2. Nie, Owoc, widzisz dobrze. Film zostal usuniety i sadze, ze raczej przez administratora niz przez niego samego. Nergal spiewal przedszkolna piosenke o dniu kobiet, wywijajac penisem na patyku, do ktorego przyczepiona byla postac ukrzyzowanego Jezusa.

      Usuń
    3. Ja p......e
      Przepraszam.....ale nie poyrafie tego idiotyzmu skomentowac....to nawet nie jest załosne...

      Usuń
    4. Skoro mnie to ruszylo, to chyba jednak przegial, co nie?

      Usuń
    5. Aniu,przegiął,to mało powiedziane...

      Usuń
    6. No dobra, to przegial po bandzie i bez trzymanki. Lepiej, nie? ;)))

      Usuń
  15. Poczytalam o tym na wp, chociaz z fb usunieto. Zawiadomiono prokurature, zarzut obraza uczuc religijnych.
    I zgadzam sie z Toba. Czyjakolwiek to nie bylaby podobizna, to jest po prostu obrzydliwe. Tu nie chodzi o wiare, tylko o przyzwoitosc kulturowa. Dla Amerykanow flaga na przyklad to jest swietosc. Dla wielu wlasna matka czy dziecko. Ktos wyzej napisal, ze Jezus jak wszystko inne, moze byc przeciez podmiotem zartow. Helou! Zartow? Ja wiem ze ta osoba ma bardzo specyficzne poczucie humoru, z rodzaju zawinac gowno w zloty papierek i wmowic wszystkim ze to karmelowa czekoladka, ale z zartem to ma tyle wspolnego, co juz sama napisalas. Bezgraniczny niesmak i oburzajaca ignorancja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo polskie pieniactwo, zaraz do sadu! O kazde najmjniejsze bylegowno. Bylo usunac filmik i byloby po problemie, ale nie, lepiej zawracac dupe sadom (sondom), jakby za malo mialy roboty. Teraz pewnie skaza go na tiurme te pisowskie sedzie. :)

      Usuń
    2. Helou ;) Ależ ja Ci, Iwona, ością w gardle stoję :) Jak Nergal katolikom :D Dopiszę Twoją uwagę do pozostałych i schowam tam, gdzie poprzednie. W sobie znane tylko miejsce. Ale nic się nie martw, będzie bezpieczna, bo schowana bardzo głęboko. No, to jak już się wymieniłyśmy uprzejmościami, to- merytorycznie, bo to jednak blog Pantery- uważam, że przykład z flagą nieco chybiony. Niby to świętość, a jednak znajdziesz ją nawet na gaciach.

      Pantera, dla mnie przede wszystkim kuriozalna "obraza uczuć religijnych" powinna zniknąć, bo pod to można podciągnąć dosłownie wszystko. I mający za dużo wolnego czasu ludzie, o dziwnych intencjach, nagminnie to wykorzystują.

      Usuń
    3. Ania, kilka rzeczy powinno zniknac z kodeksow karnych, w Polsce obraza uczuc, a tutaj nagonka na mniejszosci (pod to podpada kazdanegatywna uwaga na temat wiadomy) :)))

      Usuń
  16. Wracam powoli do blogowiska, a tu prosze... nic nie rozumiem, nie wiem co to Negral, nie wiem o co biega... i chyba nie mam potrzeby wiedziec.
    To poczekam na post o Toyce, albo nawet o kotach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nergal to metalowy spiewak z Polski, o ktorym do dzisiaj myslalam, ze to fajny facet. Ale przegial i juz tak nie mysle.

      Usuń
  17. On i jego prowokacje są tak infantylne,ktetynskie juz pomijam fakt,ze obrazają uczucia religijne...Dlaczego nikt z jego kolegow po fachu typu P.Wiwczarek z legendarnego juz Vader czy inni nie zwracaja na siebie uwage swoimi ktetynskimi odchylami,tylko on...Obawia sie że jego gwiazdka zgasnie?...Cycki opadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat infantylizmu bym mu nie zarzucila, to naprawde madry facet i nie wiem, co nim powodowalo w tym przypadku. Chcial zaszokowac? To zaszokowal, tylko co to wniesie?

      Usuń
    2. Nie "swoimi"tylko "jakimiś"😉

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia jakie były jego intencje, ale wiem, że cudnie obnażył naturę tych, którzy uważają się za lepszych, zdaje się. Tych z Jezusem na ustach. Wystarczy poczytać komentarze na jego profilu.

      Usuń
    4. Wywolal skandal i o to mu glownie chodzilo. Tylko po co, sie pytam.

      Usuń
    5. Aniu,jest debilem...i koniec.Pamietaj ze ja wychowalam sie na metalu i nie takich kapel sluchalam w dalekiej przeszlosci,rózne akcje prowokacyjne mialy miejsce....ale cos takiego jest wlasnie INFANTYLNE...tak,dzieciece,debilne i podszyte pseudo filozofią z dupy....

      Usuń
    6. Nie zgodze sie, na pewno nie jest debilem, to naprawde inteligentny facet, ale przegial i pewnie poniesie kare.
      Owoc, pseudofilozofia z dupy to te porady na blogach "zajrzyj w siebie", "mysl pozytywnie" i takie tam dyrdymalki, nieprawdziwe i niewiele warte. :)))

      Usuń
    7. Prosze Cię....Pantero...jezeli on jest mądry to nie mam pytan.Mozesz skasowac moje komentarze

      Usuń
    8. Co autor mial na mysli robiac cos takiego..tak to niezwykle tworcze artystycznie dzieło,bedące wynikiem jego niezwyklej inteligencji...
      Dobrze juz Pantero
      .....
      Dla mnie jest debilem
      .

      Usuń
    9. Nie napisalam, ze jest madry, tylko inteligentny, a to nie zawsze idzie w parze. Dlaczego mam kasowac? Tylko dlatego, ze masz inne zdanie? Przeciez dyskutujemy sobie, a nie ciagamy za loczki. :)

      Usuń
    10. O tak, trafiłaś w sedno: mądrość i inteligencja wcale nie muszą iść ze sobą w parze.

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Wiem. To jedyny sliczny element w moim dzisiejszym poscie. :)

      Usuń
  19. Filmiku już nie ma, został usunięty. Nie mogę więc wyrazić własnej opinii. Z tego, co jest w komentarzach, lepiej, że nie widziałam, bo bym się zdenerwowała. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, a jesli jestes wierzaca, to na pewno, skoro mnie, ateistke, jego wpis zniesmaczyl.

      Usuń
    2. Jeśli Ciebie jako ateistkę ten film zniesmaczył, to ja bym go, jako ateistka, też skrytykowała.

      Usuń
  20. Zdążyłam zobaczyć, bo sam usunął filmik. Nie wiem, co ma "artysta" na myśli, tworząc coś takiego. W sumie trafnie znajduję różnicę między satyrą i niesmakiem, tutaj to drugie ma miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes pewna, ze sam usunal, a nie fejsbuk na zadanie (rzondanie) oburzonych i obrazonych uczuciowo?

      Usuń
    2. Czytałam gdzies odpowiedz fb na zgłoszenie, ze fb nie widzi powodu usunięcia, proponując po prostu niewchodzenie na ten profil. Potem pisano, ze sam usunął. Taki jest mój stan wiadomości, więcej nie obserwowałam.

      Usuń
    3. Ooo! To fejsuniu w PL taki liberalny? No no.

      Usuń
    4. Tez sie zdziwilam.

      Usuń
  21. A po jakiego grzyba Ty się szlajasz po Facebookach jakichś Nergali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam to ja wlazlam dopiero wtedy, kiedy jakis inny portal zaczal dziamgac, ze Nergal zrobil skandal. Ciekawa bylam.

      Usuń
    2. Ha! Gdyby nie to, nie byloby tego wpisu i bardzo zajmujacej dyskusji pod nim.

      Usuń
    3. No to wypada oddać sprawiedliwość dziwolągowi :)

      Usuń
    4. Czasem glupota sie przydaje. Najlepiej cudza.

      Usuń
  22. Pewnie tak jest w kwestii TV, głupieje z odbiorcami albo ogłupia odbiorców. Ewentualnie wszystko jednocześnie.

    Cóż można poradzić na to, ludzie wybierają coraz bardziej prawicowe rządy w Polsce, to kto ma się zająć tym, by oddzielić państwo od religii. W sumie lewica też jakoś nie paliła się do tego.

    Dziwi mnie postawa Darskiego. Jeśli wypisał się z KK to jego jazdy na tę instytucję można jedynie wytłumaczyć chęcią zyskania poklasku u jakiejś wąskiej grupy osób. Szkoda mi go, bo w swojej biografii w formie wywiadu wypadł całkiem dobrze, umie powiedzieć coś mądrego, z Behemothem wytyczał drogi dla innych metalowych grup z Polski, ostatnio z Johnem Porterem wydał płytę różniącą się znacznie od tego co na co dzień robi. A tu taka sytuacja z szufladki pod etykietką: ,,co zrobić, by na 5 minut zwiększyć swój fejm".

    Powinien powiesić sobie lustro, w którym mógłby się przeglądać i wybijać takie głupoty z głowy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wlasnie mnie rowniez zastanawia, bo to niezwykle inteligentny czlowiek. A ze uskutecznia jazdy na kosciol, to akurat ma racje. Z tym, ze w tym filmiku uczepil sie osoby, ktora dla niektorych jest wazna, dla innych swieta. A to przegiecie.

      Usuń
  23. Dawno nie zaglądałam, a tu taka dyskusja....i ile hejtu :-) No bardzo byśmy chcieli żeby inni jednak robili to co my uważamy, że powinni robić....nawet wspaniałomyślnie dajemy im szeroki margines błędu :-) Ale.....nie śmiejcie przekraczać! Nic nowego pod słońcem. Biedny Nergal dostał czkawki jak nic. Ale przecież sam się prosił. Ech. Pantero, penisa miał zapewne Jezus również, nie wiem czemu przypisujemy mu same złe cechy....a może to obrazuje energię męską. a może kościół, który wykorzystuje osobę Jezusa do swoich celów, nie koniecznie dobrych dla trzódki? A może patriarchalny system, wykorzystujący słowa Jezusa, by gnębić kobiety...mnóstwo można się doszukać. Ale każdy ogląda swoim wewnętrznym okiem, przez swoje własne soczewki wewnętrzne. A te formujemy osobiście za pomocą naszych doświadczeń życiowych i wyciągniętych wniosków. I nasze opinie mówią o nas samych. Mnie się to podoba, można się o sobie więcej dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez Aniu, przeciez kazdy ma wlasne zdanie, a co wazniejsze, ma do niego swiete prawo. Ja wyrazilam jedynie swoje wlasne. Pewnie, ze Jezus byl facetem, a wiec musial miec rowniez penisa, bo nie przypuszczam, ze byl tworem wybrakowanym. Niektorzy nawet ida dalej i twierdza, ze go uzywal. :)
      A Nergal z pewnoscia mial jakies przeslanie do przekazania, bo to nie ten typ, ktory robi, zeby robic. Tylko czy musial koniecznie w ten sposob?

      Usuń
  24. To jego sposób. To twój sposób. Nie wiem czy lepszy. Też wyprodukowałaś sporo hejtu, a inni dodali...W sumie, na bazie emocji...wyprodukowaliście oboje to samo. Takżetak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to, ze wyrazilam dezaprobate, znaczy, ze produkuje hejt?

      Usuń
  25. No tak, a dezaprobata to co innego jak nie ukryta pogarda, złość i wstyd? Tak głębiej, poza tym ładnym słowem "dezaprobata". Mnie często zdarza się, że nie mam ochoty widzieć tych cech w sobie. Jakoś tak to wtedy pudruję. Ja my wszyscy. Tutaj Nergal był jak wielkie krzywe lustro...odbijał nas samych. Coś nam pokazał o nas. Co mamy w sobie. Bo ta :dezaprobata: to nasze uczucia. Ja tak to widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz strach wyrazic wlasna opinie, bo wszystko zaraz podpada pod hejt.

      Usuń
  26. Ależ wyrażaj sobie. Każdy ma prawo. Ale też wyrażając, tak jak Nergal, bądź gotowa na konsekwencje :-) Bo każdy ma "opinię" na temat "opinii" i wyraża. Śmieszne trochę, nie? Może byśmy tak przestali opiniować? Bo mnie to opiniowanie czasem podpada pod osądzanie. Jakoś staram się temat ogarnąć...co nie znaczy, że nie opiniuję :-) Ciekawy temat na post: Kiedy osądzamy, kiedy opiniujemy i czy jest jakaś różnica ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna jeszcze odsadzac od czci i wiary albo przesadzac o czyms. Wszystko mozna, wystarczy odrobina checi.

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.